02.12.2012 21:38
Popis aktivit - Jaký je průběh učebního celku?
Evokace:
Motivace: )
rozstříhaný obrázek - plakát "Přírodní zahrada"
společná diskuze : které malé velké pomocníky ze zahrady znáš
Uvědomění si významu informací:
Rozdělení do skupin
1.skupina –společná hra s padákem...
02.12.2012 20:12
Popis aktivit - Jaký je průběh učebního celku?
Evokace:
Motivace:
Otázka k vnitřnímu zamyšlení- které hračky v hračkářství nekoupíte? (resp. existují věci, se kterými jste si hráli a nebyly z obchodu? Sdílení vzpomínek a názorů ve dvojicích...
Hádanka s cedulkami : (Co je...
19.02.2012 14:28
...z růže kvítek vykvet nám...
Primárně jde o ochutnávku metodiky „Čtením a psaním ke kritickému myšlení“ na dvou hodinových lekcích:
1.Květ - svět: – co má společného umění ,matematika a příroda (obecné zákonitosti přírodního růstu, zlatý řez, květ, spirála,...
19.02.2012 09:46
Tento program vznikl jako výstup kurzu "Čtením a psaním ke kritickému myšlení pro EVVO)
Popis aktivit - Jaký je průběh učebního celku?
Evokace:
Motivace: Společný zpěv lidové písničky Travička zelená
Evokace: zavřeme na dvě tři minutky oči (čas určen zvukem kouzelného kafemlýnku) a...
19.02.2012 09:04
Program byl součástí "předvánoční nabídky s názvem "z růže kvítek vykvet nám" a první lekce byla předchozí metodika (KVĚT SVĚT - souvislosti matematiky krásy a přírody) a navazovala na ní tato lekce (dětství v průběhu věku a kultur -samozřejmě začalo diskuzí o nemluvňátku nrozeném ve...
19.02.2012 08:37
Program KVĚT -SVĚT
Program určený pro SŠ, pedagogy , dospělé...)
Úkol: nakreslete si jedním tahem „pentagram“ (klidně můžeme vyzkoušet ve vzduchu a i dle věku okometovat tento symbol v souvislosti s bývalým režimem, který si pěticípou hvězdu přivlastnil...) Doplňte ho, dotvořte na květ a do...